Tehnologii

167

În S1, Agricola Bacău a avut o creștere de 3,4 %

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Agricola Bacău a înregistrat în primele şase luni ale anului o creştere a cifrei de afaceri de 3,4% faţă de aceeaşi perioadă din 2014, la 306 milioane de lei (69 mil. euro), avans susţinut de creşterea consumului de carne cu 7% şi a produselor crud-us­cate cu 19%.

  Ritmul de creştere al vânzărilor din primul semestru este însă uşor sub cel raportat în primele trei luni, când Agricola anunţa un avans de 4%. Reprezentanţii Agricola explică scă­derea prin faptul că unele firme din grup şi-au adaptat activitatea la contextul de piaţă, înregistrând astfel cifre de afaceri mai mici. Referindu-se la evoluția pieței, domnul Grigore Horoi, preşedintele Agricola Bacău, a declarat ”Noi am vândut tot ce ne-am produs. Poate dacă am fi produs mai mult, am fi observat o cerere mai mare așadar, putem spune că reducerea TVA nu a dus la creșterea spectaculoasă a consumului.” Procentual, consumul de carne de pui a crescut cu 7%, în volum, faţă de aceeaşi periodă a anului anterior.   Amintim faptul că grupul Agricola Bacău, unul dintre cei mai mari procesatori locali de carne, a terminat anul trecut cu afaceri de 138,5 milioane de euro, în creştere cu 4% faţă de anul anterior, aceasta fiind şi cea mai lentă creştere a businessului în ultimii trei ani.   Agricola International, divizia de procesare a cărnii de pasăre, a încheiat anul cu afaceri de 81 milioane de euro, în creştere cu 8% faţă de anul precedent, plusul venind aproape în mod egal din creşterile atât în volum, cât şi în valoare. Agricola Bacău concurează pe piaţa locală a cărnii cu alte companii antreprenoriale precum Transavia, CrisTim, Caroli Foods Group sau Angst.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2