Din ce în ce mai multe companii de procesare a cărnii din întreaga lume își fixează obiective de sustenabilitate, cu actualizări care sunt publicate pe baza rezultatelor financiare, se arată într-o sitenză publicată de Global Meat News. În SUA, Smithfield a investit sume importante pentru a se asigura că protejează mediul, lucrând la numeroase proiecte în același timp, deseori cu furnizorii de energie, arătând că o colaborare poate fi calea de urmat, pe această problemă. Alte întreprinderi fac primii lor pași pe acest drum: Charoen Pokphand Foods, din Thailanda, tocmai a lansat ambalaje verzi pentru gama sa de carne și a introdus standarde de bunăstare pentru producția sa de carne de rață. Charoen Pokphand nu este singura afacere din carne care a investit în ambalaje sustenabile din punct de vedere ecologic. Procesatorul irlandez de carne de vită a prezentat noile sale ambalaje durabile . La începutul acestei luni, Hybu Cig Cymru - Meat Promotion Wales (HCC) a lansat o campanie de marketing de 250.000 lire sterline, pentru a evidenția modul în care este produsă carnea de miel și carnea de vită. Quality Meat Scotland (QMS) a desfășurat recent o campanie de sensibilizare a consumatorilor, dar, mai ales, a specialiștilor din domeniile calității și provenienței cărnii IGP Scotch Beef, Scotch Lamb IGP și Special Selected Pork și a afirmat că „demersul a produs rezultate impresionante”. În Irlanda, Bord Board Bia, de asemenea, a discutat despre importanța prezentării în campanii publicitare a producției durabile de carne. Aceste companii și organisme și-au dat seama că salvarea planetei poate fi și profitabilă și nu va trece mult timp până când mai mulți procesatori se vor alătura lor în acest demers.