Cu bune și cu rele, anul 2024 a trecut. Pentru mulți, acest an a representat o serie lungă de provocări dintre cele mai diverse.
Cu dăruirea care îi caracterizează pe cei care își desfășoară activitatea în agroindustria României sau în construcții, cu ambiția lor, aproape toți au reușit să depășească greutățile sau, măcar, să rămână pe linia de plutire.
Nici pentru agenția infoGROUP și pentru revistele sale, Meat.Milk., infoCONSTRUCT, infoFERMA și infoALIMENT, precum și pentru tipografia infoCOLOR, deținută de grup, nu a fost ușor, dar toate obstacolele au fost depășite, titlurile amintite mai sus menținându-se în elita presei de specialitate.
Evenimentul central al manifestărilor de profil din România, Expo-Conferința Internațională Meat.Milk., s-a dovedit și în anul 2024 nivelul extrem de ridicat al organizării dar, mai ales, al participării de elită, a temelor dezbătute, al comunicărilor făcute în fața asistenței de cei mai prestigioși speakeri, ai produselor și serviciilor expuse.
Iar, ediția viitoare a expo-conferinței care se va desfășura în zilele de 26 și 27 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, suntem convinși că va fi cel puțin la același nivel ce cel din 2024.
Cu siguranță, așa se va întâmpla și în anul 2025 dar și în anii care vor urma, toți cei care lucrează în redacțiile agenției infoGROUP rămânând pe mai departe prietenii celor cărora li se adresează, iar revistele editate, principalele surse de informare, precum și printre cele mai eficiente instrumente de promovare puse la dispoziția companiilor care activează în sectoarele vizate.