212

Inovarea, cheia succesului pentru delaco

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Cu o crestere a cifrei de afaceri de 20% in 2011 fata de 2010, furnizorul de produse lactate Delaco are planuri ambitioase pentru 2012, potrivit Modern Buyer. Principalul obiectiv este consolidarea brandului Delaco din toate punctele de vedere: portofoliu, distributie si comunicare. Compania vizeaza si o crestere a numarului de puncte de vanzare in care este prezenta, iar in acest sens se discuta mai multe variante de lucru cu distribuitorii locali.

Prin aceste proiecte, compania isi propune o crestere de 10% a cifrei de afaceri in 2012. Anul 2011 a insemnat pentru Delaco o revenire pe crestere, in ceea ce priveste cifra de afaceri si profitabilitatea. Daca 2010 a fost mult mai slab decat 2009, anul trecut s-a reusit sa vindem mai mult si sa inregistram o cifra de afaceri record in istoria companiei: 200 de milioane de lei, in crestere cu 20% fata de 2010. Pentru acest an isi propune o crestere de 10%, dar atingerea acestui obiectiv depinde de foarte multe lucruri. Sunt programate, in perioada urmatoare, o serie de lansari, parte din strategia de crestere pentru 2012, precum si abordarea de noi canale comerciale, cum este HoReCa. Sub brandul Delaco, s-au lansat creme de branza, in doua game, pufos si cremos, fiecare dintre acestea cu cate trei arome. Lansarea cremelor de branza a fost un succes, atingandu-se o cota de piata de 9-10% pe segmentul respectiv. Mixul a fost corect, comparativ cu celelalte lansari. Partenerii nostri de afaceri ne-au ajutat foarte mult in ceea ce priveste distributia acestei game. Produsul a fost listat peste tot in retailul modern, iar in cel traditional a fost disponibil foarte repede. Cred ca am facut exact ce trebuia ca sa crestem rapid. Urmeaza sa dezvoltam in continuare categoria, ceea ce implica si lansarea unor noi variante de creme de branza, iar unul dintre obiectivele noastre principale este cresterea pietei de creme de branza.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2