714
Potrivit FoodNavigator, Inteligența artificială (AI) și tehnologiile digitale sunt din ce în ce mai utilizate de companiile alimentare și de nutriție, această rezumat analizează cele mai recente evenimente din Asia-Pacific, cum ar fi modul în care Insilico Medicine, SRW Medicine, Yili folosesc AI pentru dezvoltarea de noi produse. și care ar putea fi unele dintre limitările din spatele instrumentelor precum ChatGPT.
Chatbot-urile AI, cum ar fi ChatGPT, ar putea îmbunătăți comunicarea nutrițională, oferind analize alimentare în timp real, dar cercetătorii subliniază că nu pot înlocui pe deplin nutriționiștii umani.
ChatGPT a arătat, de asemenea, limitări în furnizarea de sfaturi dietetice personalizate, inclusiv recomandări nutriționale specifice și dimensiuni precise ale porțiilor.
Acest lucru este conform unui studiu transversal care investighează fiabilitatea IA în determinarea conținutului de energie și macronutrienți a 222 de alimente folosind intrări în diferite limbi, cum ar fi engleza și chineza tradițională.
Gigantul chinez al produselor lactate Yili crede că inteligența artificială (AI) în inovarea produselor constă în îmbunătățirea formulării și a eficienței. Cu toate acestea, compania a avertizat că nu este un glonț de argint pentru a crea rezultate bune pentru produsul final.
Yili și-a dezvoltat propria versiune internă a platformei AI Chat-GPT, denumită Yili-GPT, în urmă cu câțiva ani.
A căutat să folosească acest lucru pe plan intern pentru rezolvarea problemelor în diferite domenii de afaceri, a concluzionat că este „util, dar limitat” în ceea ce privește producerea de rezultate, a declarat directorul general al Yili Digital Technology Center, Tiger Shang.
Specialiștii în descoperirea de medicamente în inteligența artificială (AI), Insilico Medicine, lucrează cu laboratoarele din Noua Zeelandă SRW pentru dezvoltarea de noi produse nutraceutice de longevitate.
Primul proiect al parteneriatului se va concentra pe dezvoltarea de nutraceutice anti-îmbătrânire și longevitate de ultimă generație.
Procesul ar putea fi împărțit în două părți: 1) utilizarea platformei pentru a identifica diferite mecanisme și căi asociate cu bolile legate de îmbătrânire și apoi 2) evaluarea modului în care diferiți compuși ar putea afecta căile prin experimente cu modele celulare.
Canalele digitale stimulează din ce în ce mai mult deciziile de cumpărare în magazine în Asia, ceea ce înseamnă că înțelegerea mixului online-offline este crucială pentru a crește vânzările, spune Mondelez.
Potrivit Vicepreședintelui Strategiei și Excelenței Comerciale AMEA Mondelez, Tomas Centeno, o mare parte din vânzările sale în magazine sunt influențate de domeniul digital.
Cerințele mai sofisticate ale consumatorilor, cum ar fi personalizarea, vor deveni probabil mai răspândite pe baza experiențelor de care se bucură online, la fel ca și cererile tot mai mari pentru produse mai durabile, a spus el.
Monolabs din Coreea de Sud, care își are rădăcinile în jocurile mobile, își lansează serviciul de nutriție personalizat „I AM” în China prin intermediul aplicației mobile de mesagerie WeChat, făcând din țară prima sa piață de nutriție personalizată de peste mări.
Vorbind cu NutraIngredients-Asia la evenimentul Singapore Week of Innovation and Technology (SWITCH), Lauren Koo, director de afaceri, a declarat că compania își va aduce serviciile de nutriție personalizate în China din decembrie 2023, făcând China prima sa piață de peste mări.