European Supermarket Magazine informează că Grupul Schwarz, proprietarul lanțurilor de vânzări cu amănuntul Lidl și Kaufland, a raportat venituri de 125,3 miliarde EUR în exercițiul financiar 2020/21, o creștere de 10% față de anul precedent (114,3 miliarde EUR).
Grupul, care are aproximativ jumătate de milion de angajați în întreaga lume, a declarat că bannerul său Lidl a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 9,9%, până la 96,3 miliarde EUR, în timp ce Kaufland a crescut cu 7,5% până la 25,5 miliarde EUR.
Pe de altă parte, afacerea cu servicii de mediu, PreZero, a raportat o creștere cu 33,7% a vânzărilor la aproximativ 700 de milioane de euro. PreZero și-a intensificat recent capacitățile de economie circulară prin achiziționarea activității de reciclare a Suez în patru țări europene.
Schwarz Group a anunțat recent plecarea lui Klaus Gehrig, director de lungă durată, iar proprietarul companiei, Dieter Schwarz (in imagine), intervine temporar înaintea numirii succesorului său, Gerd Chrzanowski.
Potrivit publicației comerciale Lebensmittel Zeitung, restructurarea echipei de conducere a afacerii este deja în desfășurare, odată cu numirea recentă a lui Carsten Theurer în funcția de director executiv al ramurii sale de servicii Schwarz, precum și a noilor CEO pentru digitalizare, IT, managementul reciclării și diviziuni de producție.
De asemenea, grupul a anunțat recent numirea unui nou director executiv pentru operațiunea sa în SUA, unde creșterea a fost mai lentă decât se aștepta datorită caracterului competitiv al pieței statului.
Fostul președinte al Lidl Polonia, Michal Lagunionek, a preluat conducerea Lidl SUA în iunie, care cuprinde peste 140 de magazine în nouă state, în principal de-a lungul coastei de est.