Antreprenorii Alexandru şi Ştefan Dicu (37 de ani) au lansat o aplicaţie mobilă - Chef Prive care le permite utilizatorilor să comande de la peste 50 de restaurante din Bucureşti meniuri personalizate în funcţie de necesarul de calorii şi nutrienţi, care este calculat pe baza unor indicatori precum greutate, înălţime, vârstă, sex şi activitatea fizică desfăşurată. Investiţia iniţială pentru dezvoltarea şi lansarea aplicaţiei se ridică la circa 200.000 de dolari, fonduri primite de la un investitor privat din Canada, iar în prezent fondatorii sunt în discuţii şi cu investitori din Silicon Valley, informeaza Ziarul financiar. Chef Prive este practic un proiect-pilot care dacă va funcţiona în România, va fi extins la nivel internaţional. Ţinta Chef Prive este să ajungă la circa 3.000-5.000 de utilizatori activi în Bucureşti în următoarele şase luni. Lansarea aplicaţiei, disponibilă în prezent pentru telefoanele cu sistemul de operare iOS şi în următoarele trei săptămâni şi pentru smartphone-urile cu Android, vine în condiţiile în care utilizatorii de smartphone-uri sunt receptivi la aplicaţiile care le pot oferi sfaturi legate de alimentaţie, a explicat Alexandru Dicu, CEO şi cofondator al firmei OneZoneMedia Invest, care administrează aplicaţia Chef Prive. (Mai multe, pe www.zf.ro)