Retailerii internaționali s-au focusat pe extinderea reţelelor in luna iulie, fiind inaugurate în total 14 unități comerciale. Prima poziție în topul celor mai expansivi retaileri este ocupată și luna aceasta de Profi care a deschis 10 magazine, fiind urmat în clasament de Mega Image, Carrefour, Penny Market și Lidl, fiecare dintre retaileri bifând câte o deschidere. Profi și-a concentrat atenția luna aceasta pe extinderea rețelei standard, cinci unități fiind inaugurate sub brandul Profi. De asemenea, retailerul a mai bifat patru deschideri în format City și una în formatul Profi Loco. Prin aceste inaugurări, retailerul deținut de fondul de investiții polonez Enterprise Investors a ajuns la pragul de 424 unități comerciale operate în 201 localități din toate județele țării. Retailerul belgian Mega Image a continuat să investească în extinderea rețelei de proximitate, inaugurând un nou magazin Shop&Go în Brașov. Odată cu această deschidere, numărul total al unităților din rețea a ajuns la 482, dintre acestea, 264 aparținând segmentului de proximitate. Carrefour a inaugurat cel de-al șaptelea supermarket din Timișoara, rețeaua Market ajungând la 111 unități comerciale operate la nivel național. Și Penny Market, parte a grupului german Rewe, a adăugat o nouă localitate pe harta expansiunii, deschizând cea de-a doua unitate din orașul Drobeta-Turnu Severin. Prin această deschidere rețeaua de magazine Penny Market ajunge la 177 de magazine. Lidl și-a continuat și el investițiile în România, prin inaugurea unui nou magazin în Capitală. Aceasta este a patra deschidere pe care retailerul german o marchează de la începutul anului, ajungând în acest moment să dețină o rețea de 196 de magazine la nivel național, notează Progresiv.