234

Kaufland face promotie la deserturile din lapte

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Conform brandprivat.ro, "2 la pret de 1" este noua promotie lansata de Kaufland pentru budinca de ciocolata si de vanilie sub brandul sau privat Vian.

O promotie aparent banala, pentru un articol care nu are pretentii in generarea unor volume. Timp de o saptamana, clientii magazinelor Kaufland pot beneficia de aceasta oferta, la un pret promotional: 0,98 lei pentru doua bucati de produs. Si totusi, in spatele pretului promotional se distinge forta de negociere a retailerului dar si agresivitatea actiunii. Sa facem un calcul simplu: 0,98 lei pentru doua bucati, rezulta practic 0,49 lei per bucata. Vorbim de un pahar de budinca, cu 200g de produs, provenit din Germania. Un articol adus de la mii de kilometri distanta, cu costuri logistice si de transport in conditii de temperatura controlata. La care se mai adauga alte cateva sute de kilometri pentru distributia lui la nivel national. Inevitabil, din pretul de vanzare va trebui sa scadem cei 24% aferenti TVA-ului pe produs. Si uite asa, coboram usor la aproape 0,35 lei. Sa presupunem in continuarea exercitiului nostru ca marja retailerului in acest caz este 0. Si totusi, din cei 0,35 lei cat reprezinta nivelul ramas mai trebuie acoperite fluctuatiile de curs valutar pentru ca decontarea catre producator se va face in euro. In plus, producatorul va trebui sa acopere din acest pret costurile materiei prime, ambalajului, productiei si nu in ultimul rand sa isi asigure un nivel minim de profit. Ajungem astfel la un nivel incredibil, care confirma nu numai forta de negociere a retailerului, bazata pe cele peste 1,000 de magazine ale sale din tarile Europei dar si diferentele enorme existente intre producatorii romani si cei straini. (Mai multe, pe www.brandprivat.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2