Anul 2024 aduce pentru jucătorii din retail provocări diverse, între care dificultățile încă existente în lanțurile de aprovizionare, lipsuri de personal, inflație crescută și nu numai, se arată într-un comunicat SAP.
Faptul că provocările persistă îi convinge pe retaileri că acest lucru devine mai degrabă o normalitate decât o excepție.
Având în vedere un astfel de context, inovațiile tehnologice și ale proceselor de business, dar și îmbinarea dintre cele două vor fi cheia rezultatelor de afaceri superioare în 2024, oferind și o perspectivă bună de creștere sustenabilă în viitor.
Retailerii trebuie să învețe cum inteligența artificială, cloud-ul, robotica, Internetul Tuturor Lucrurilor (IoT), realitatea augmentată și virtuală, dar și alte unelte îi pot ajuta pentru a solidifica loialitatea clienților și a spori încrederea acestora.
Portofoliul SAP cuprinde o mulțime de companii care folosesc capacitatea soluțiilor de business bazate pe inteligență artificială pentru a crea relații de lungă durată cu clienții acestora. Fie că este vorba de crearea unor experiențe personalizate de shopping, de planificări îmbunătățite a cererii din piață sau de reducerea costurilor, soluțiile SAP pot îmbunătăți astfel de zone de business.
Pe parcursul anului 2023, SAP a ajutat lideri din domeniul retail să depășească obstacole majore și să se pregătească pentru viitor.
Compania de software a sprijinit aceste organizații pentru a oferi experiențe cât mai plăcute clienților finali, dar și pentru a adopta practici mai sustenabile, urmărind totodată eficiența și inovația. Între proiectele de succes implementate de SAPîn cursul anului trecut se numără:
Kaufland/ Schwarz IT.Schwarz IT este partenerul tehnologic și providerul principal de servicii pentru SchwarzGroup, unul dintre liderii din retail la nivel mondial. Kaufland, parte din Schwarz Group, are sute de hipermarket-uri în Europa, inclusiv în România, oferind o gamă largă de produse alimentare și non-alimentare la prețuri competitive.
Satisfacția clienților, acțiunile sustenabile și reducerea risipei alimentare sunt piloni importanți ai politicilor Kaufland. Pentru a îmbunătăți planificarea cererii și a refacerii stocurilor, Schwarz IT și Kaufland au ales SAP ca partener pentru implementarea unei soluții inovatoare, care învață pe cont propriu, având capabilități AI. (Foto: SAP)