La București, în fața unui numeros auditoriu, Kaufland România și-a anunțat rezultatele financiare pentru anul 2023.
La eveniment au participat Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldovam Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland Romania și Richard Perrin, Partner Advisory KPMG în România.
Deschizând seria luărilor de cuvânt, domnul Marco Hößlprezentat principalele repere economice ale companiei, evidențiind faptul că în anul 2023, afacerile Kaufland România au însemnat cca 1 % din PIB-ul național, în condițiile în care este unul dintre cei mai mari angajatori din țară, având 17.200 de salariați și generând alte peste 60.000 de locuri de muncă adiacente.
Totodată, domnul Hößl a subliniat faptul că din fiecare euro încasat, compania plătește furnizorilor interni 65 de eurocenți și doar 17 eurocenți către furnizorii externi, fapt care probează prezența covârșitoare a produselor românești pe rafturile hipermarketurilor Kaufland România.
La rândul său, domnul Valer Hancaș s-a referit la implicarea firmei în acțiuni sociale, de mediu, de volutariat și educaționale, iar domnul Richard Perrina descris metodologia de calcul a sintezei datelor prezentate.
Răspunzând întrebărilor redacției Meat.Milk, domnul Valer Hancaș a afirmat că, de vreme ce salariul minim din cadrul companiei este mai mare decât cel instituit de guvern, majorările din ultimul timp nu vor avea niciun efect asupra volumului de afaceri. Totodată, domnul Hancaș și-a exprimat speranța că și pe viitor, Kaufland România se va situa peste minimul decis de guvern, în privința salariilor.
Referindu-se la unele opinii legate de mărfurile private label, domnia sa a afirmat că nu comentează informații care au un caracter mai degrabă politic, decât comercial și că este bucuros să afirme că în România, Kaufland este rețeaua cu cele mai mici prețuri. (Foto: Kaufland România)