270
După cum informează European Supermarket Magazine, retailerul german Kaufland a anunțat planurile de a adăuga etichetarea Nutri-Score la mai multe produse de marcă de magazine, inclusiv mărcile „K-to go” și „K-free”.
Începând cu decembrie, retailerul își propune să lanseze treptat produsele etichetate „K-to go” și „fără K” etichetate Nutri-Score în aproximativ 1.300 de magazine din Germania și Europa. De asemenea, compania va oferi mai multe informații despre etichetarea acestor produse pe site-ul său web.
Lena Munk, director general de achiziții internaționale la Kaufland, a declarat: „Nutri-Score este informativ și ușor de înțeles. Este de la sine înțeles să susținem și să promovăm o soluție internațională uniformă și cuprinzătoare. "
La începutul acestui an, Kaufland a început să lanseze produse cu etichetă privată cu etichete Nutri-Score. Prima dintre acestea a fost gama „K-Bio”, urmată de SKU „K-take it veggie” în iunie.
Kaufland a adăugat că a fost printre primii comercianți cu amănuntul care au introdus etichetele Nutri-Score la produsele sale de marcă proprie.
Scorul Nutri este un sistem cu cinci niveluri, codificat prin culori, care indică valoarea nutrițională a produselor alimentare cu literele de la A la E. Fiecare literă corespunde unei culori - verde, verde deschis, galben, portocaliu și roșu.