"In fiecare an ne propunem sa aducem produse noi in meniu. Cu Duetos am vrut sa reinventam mult apreciatele Crispy Strips, sa le dam o forma noua si neasteptata. Cele 2 wrap-uri sunt un „smart choice” perfect pentru o gustare rapida si au un pret special”, declara Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC Romania. "Si cum Duetos este o gustare mica pentru doi, dar de-ajuns pentru unul singur, acesta este si mesajul pe care il promovam, cu umor, in noua campanie KFC: toamna aceasta, e bine sa fii single", a adaugat Monica Eftimie. Campania Duetos din aceasta toamna are doua spoturi TV, „EL” si „EA”, ce ilustreaza momentele in care este bine sa fii single. Noul produs beneficiaza de un ambalaj cu design special, in forma de triunghi, ce il face usor de transportat, pentru a fi consumat oriunde si oricand. Campania Duetos aduce preturi speciale si pentru alte produse din meniu, sandwich-ul Dublu Crispy Meltz avand acum pretul de 10.90 lei, iar meniul Dublu Crispy Meltz pretul de 16.90 lei. De asemenea, clientii pot achizitiona 2 felii de bacon pentru sandwich-uri la 1.50 lei, informeaza Iqads.