Tehnologii

172

Killer-Suceava face performanță vânzând doar în magazine proprii

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Mediafax) Compania Killer din Suceava, care produce în jur de 10 tone de preparte din carne pe zi, mizeză anul acesta pe vânzări totale de 14 mil. euro, în creştere cu 6% faţă de anul precedent, potrivit proprietarului companiei, Alexandru Scheul, care şi-a construit businessul ignorând supermarketurile.   „Nu am intrat în supermaketuri din cauza condiţiilor pe care le impun. Eu am magazine proprii închiriate în supermaketuri, dar la raft nu am produse, pentru că, după părerea mea, condiţiile nu sunt omeneşti. Taxele şi discounturile reprezintă 40% din preţul de la raft“, a spus antreprenorul.   Un sfert din producţia companiei merge la export în UE, iar restul se vinde pe plan local prin 17 magazine proprii şi către peste 300 de distribuitori.   „La export facem cam 25% din cifra de afaceri. Exportăm în Anglia, Irlanda, Belgia, Franţa şi Italia, unde livrăm către comunităţile de români. Vindem românilor care  şi-au des­chis afaceri în străinătate, care au ma­­gazine“, a explicat Alexandru Scheul.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2