Campania are la baza Raportul Milka privind Tandretea (Milka Tenderness Report) si Harta Milka a Tandretii. Potrivit reprezentantilor companiei, acesta este primul studiu care evalueaza comportamentul de tandrete in 17 tari europene (Romania, Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Franta, Germania, Ungaria, Italia, Lituania, Olanda, Polonia, Portugalia, Rusia, Spania, Turcia si Ucraina). atele arata ca cel putin 2 din 5 europeni considera ca sunt prea stresati pentru a impartasi un moment de tandrete cu prietenii si familia. Dintre romanie, 43% se considera prea stresati pentru a da dovada de tandrete fata de prieteni si familie. Procentul este mai ridicat comparativ cu alte tari din Europa, unde media celor care invoca stresul drept motiv pentru a nu fi tandri este de 39%. Unul din trei romani (32%) se considera a fi o persoana tandra, iar unul din cinci romani crede ca, de cele mai multe ori, tandretea nu se potriveste si, de aceea, nu indrazneste sa o manifeste intre prieteni si in familie. Raportul Milka privind Tandretea a fost comandat de Kraft Foods Europe si implementat de Strategy One Research, februarie 2011.