166

Kraft foods relanseaza brandul milka

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Dupa cum informeaza Revista Piata, Kraft Foods a lansat o noua campanie de comunicare pentru brandul de ciocolata Milka, sub sloganul Indrazneste sa fii tandru, demarata in luna august, care va cuprinde pe langa spotul TV si panouri exterioare si alte actiuni de marketing specifice.

Campania are la baza Raportul Milka privind Tandretea (Milka Tenderness Report) si Harta Milka a Tandretii. Potrivit reprezentantilor companiei, acesta este primul studiu care evalueaza comportamentul de tandrete in 17 tari europene (Romania, Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Franta, Germania, Ungaria, Italia, Lituania, Olanda, Polonia, Portugalia, Rusia, Spania, Turcia si Ucraina). atele arata ca cel putin 2 din 5 europeni considera ca sunt prea stresati pentru a impartasi un moment de tandrete cu prietenii si familia. Dintre romanie, 43% se considera prea stresati pentru a da dovada de tandrete fata de prieteni si familie. Procentul este mai ridicat comparativ cu alte tari din Europa, unde media celor care invoca stresul drept motiv pentru a nu fi tandri este de 39%. Unul din trei romani (32%) se considera a fi o persoana tandra, iar unul din cinci romani crede ca, de cele mai multe ori, tandretea nu se potriveste si, de aceea, nu indrazneste sa o manifeste intre prieteni si in familie. Raportul Milka privind Tandretea a fost comandat de Kraft Foods Europe si implementat de Strategy One Research, februarie 2011.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2