Sub forma Congresului E-Grocery @ Anuga 2017, tema E-Commerce în comerțul cu alimente va fi abordată pentru prima dată în cadrul unui congres, Anuga dovedind încă o dată că se ocupă de unul dintre cele mai recente tendințe din comerț. Comertul online și marketingul digital orientate spre client, reprezintă conceptul viitorului, în special pe piețele puternic dezvoltate din Europa, Asia și America de Nord. De aceea, Congresul va oferi factorilor de decizie din domeniul comerțului și industriei oportunitatea de a cunoaște diferitele forme și obiective ale strategiilor digitale și de a verifica dacă acestea sunt implementabile în propria companie. Exemplele de cele mai bune practici și tendințele actuale vor fi ilustrate grafic. Congresul este organizat marți, 10 octombrie 2017, începând cu ora 9:00, în centrul de congrese Nord de la Koelnmesse. Lista experților internaționali care vor vorbi la congres îi includ, printre alții, pe Gerard Scheij, directorul co-director al companiei Picnic din Olanda, Kumar Rajagopalan, CEO al Asociației comercianților cu amănuntul din India (RAI) și Marek Kempka, directorul Shopper Technology Europe Nielsen, Polonia. Dar, de asemenea, reprezentanții platformei chineze de comerț electronic JD.com și JD Fresh, de la compania austriacă ADAMAH Biohof (Farm Organic) sau de la retailerul alimentar german Foodist, vor ajunge pe scenă și își vor împărtăși viziunile cu participanții la congres. E-Marketplace va fi reprezentat în mod proeminent de către Jens Drubel și Max Thinius. De la eCommerce Walmart, analistul Dhwani Parekh este așteptat din SUA. Evenimentul va fi moderat de Lisa Byfield-Green, analist la LZ Retailystics, Marea Britanie. Ca specialist renumit pentru comerțul electronic în comerțul cu amănuntul din Europa, ea va oferi participanților perspective internaționale. Congresul vizează factorii de decizie din comerțul și industria alimentară internațională, furnizorii de platforme, grupurile de inițiere și grupurile de interese din industria alimentară și logistică. Sunt invitați să participe experți din sectoarele digitale, E-Commerce, managementul canalelor omni-canale, marketingul online, achizițiile și logistica. Participarea la congres este supusă unei taxe (495,00 Euro). Un bilet de sezon pentru vizitarea orașului Anuga este inclus în preț. Pentru a consulta programul complet și a face înregistrarea, dați click pe:www.anuga.de/anuga/die-messe/events-und-veranstaltungen/E-Grocery-Congress Anuga din Köln este cea mai mare platformă de afaceri pentru produse alimentare și băuturi din întreaga lume. Se așteaptă ca aproximativ 7.200 de expozanți din 100 de țări să participe. Targul va fi deschis zilnic, de sâmbătă, 7.10.2017 până miercuri, 11.10.2017 de la 10:00 a.m. la 6:00. În mod exclusiv, comercianților li se permite accesul. Mai multe informații, baza de date pentru expozanți și bilete: www.anuga.com Koelnmesse - Competență globală în alimentație și alimenteTec: Koelnmesse este lider internațional în organizarea de târguri și evenimente legate de alimentație și băuturi. Târguri comerciale precum Anuga, ISM și Anuga FoodTec sunt lideri mondiali. Koelnmesse nu numai că organizează târguri de produse alimentare în Köln, Germania, dar și pe piețele în continuă dezvoltare din întreaga lume, de exemplu în Brazilia, China, India, Italia, Japonia, Thailanda, Statele Unite și Emiratele Arabe Unite, Focalizează și conținutul. Aceste activități globale ne permit să oferim clienților noștri o rețea de evenimente care, la rândul lor, oferă acces la diferite piețe și astfel creează o bază pentru o afacere internațională durabilă și stabilă.