137
Mai mult decât atât, s-au identificat o serie de oportunități de business în zona produselor de tip ready-meal, categorie pe care compania Transavia intenționează să o exploateze intens în următoarea perioadă. De asemenea, s-a observat faptul că o mare parte din producătorii de carne de pui prezenți la târg investesc din ce în ce mai mult în creșterea capacităților de producție, lucru ce va determina o atenție deosebită spre anumite piețe și categorii de produse specializate. Oficialii companiei afirmă: ”Suntem printre puținii producători cu sistem de producție integrat la nivel regional, incluzand in acest lant inclusiv productia proprie de cereale, iar acest avantaj ne-a creat o serie de oportunități în cadrul târgurilor internaționale de profil și nu numai. Ne-am propus abordarea in continuare inclusiv a sectorului de retail, iar in acest sens putem opta atat pe performantele brandurilor proprii cat si pe potentialul marcilor private. Am reușit să ne facem simțită prezența deja în Croația și Bulgaria unde intreaga gama de produse se livreaza sub brandul propriu Fragedo, însă targetăm și alte piețe cu potențial. Un procent important din exporturile noastre il constituie categoria de produse preparate (ready-to-eat) dominate in special de mărci private, Marea Britanie fiind cea mai importantă destinație a noastră pe acest segment.” În ultimii 4 ani vânzările companiei Transavia au vizat preponderent Uniunea Europeană, în special datorită profilului și evoluției pieței cărnii de pasăre la nivel mondial. Transavia este prezentă pe piața internațională prin exporturile realizate în Marea Britanie, Franța, Spania, Croația, Grecia, Ungaria și Bulgaria.