Stiri

138

La Indagra, Carrefour și-a promovat propria Cooperativă Agricolă

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Dovadă a faptului că a fost, este și va fi în permanență preocupată să aducă în fața consumatorilor români produse românești de cea mai bună calitate și la cele mai bune prețuri, la ediția din acest an a târgului Indagra, rețeaua de hipermarket-uri Carrefour și-a promovat Cooperativa Agricolă pe care a înființat-o recent.   Referindu-se la această inițiativă, domnul Florin Căpățână-Corporate Affair Carrefour, a declarat special pentru revista Meat.Milk.:   ”Prin înființarea acestei cooperative, am căutat și, zic eu, am reușit să facem primul pas pentru a reteza din traseul lung al produselor alimentare de la furnizorul primar, către consumator.   Inițiativa a venit firesc, pe fondul semnalelor primite de la piață. Am început cu patru familii de fermieri care au înțeles conceptul și au înțeles ce dorim, iar, imediat, s-au alăturat încă o sută de fermieri care acum furnizează constant produse agro-alimentare care se regăsesc pe rafturile magazinelor Carrefour și care se bucură când își văd banii pe marfa furnizată după numai șapte zile!   La început, chiar se mirau: Chiar după șapte zile? Desigur, răspundeam, așa e legea și așa facem, pentru că munca și marfa trebuie plătite.   Dar, nu a fost ușor: Carrefour a finanțat absolut totul: semințe, soluții tehnologice, am construit depozite moderne, linii de sortare și ambalare, tot ce trebuie pentru o activitate modernă și profitabilă pentru toate părțile.   În acest mod, am convins pe toată lumea de realitatea bunelor noastre intenții, dar Carrefour nu se va opri aici. În iarnă vom face o evaluare iar, imediat după aceea, vom extinde atât domeniile de activitate ale Cooperativei. Totodată, vom face împreună cu membrii cooperatori un business plan pentru anul viitor, pe fiecare produs agro-alimentar în parte.   Însă, Carrefour dorește multiplicarea acestui demers, pentru că dorim să înființăm mai multe astfel de forme asociative și în alte zone ale țării. În acest fel, Carrefour nu doar că va mări substanțial numărul de produse alimentare românești, dar își va îndeplini și mai accentuat misiunea sa, atât economică dar și, de ce nu aș spune, socială, pe are o are”.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2