„La această ediție Indagra, care se desfășoară simultan și în partenriat cu expoziția internațională dedicată industriei cărnii si domeniilor ca conexe Carnexpo 2015, prezentăm gama de produse boierești, dar și gama de produse premium crud-uscate. Și pentru că se defășoară concomitent și Carnexpo am venit și cu partea de carne proaspătă. Produsele noastre menţin un standard înalt de calitate, fabrica noastră fiind dotată cu utilaje și tehnologie de ultimă generaţie. Păstrăm rețetele tradiționale și urmărim tendițele pieței fiind foarte atenți la cerințele consumatorilor. Astfel, printr-o gamă diversificată de produse de calitate, reușim de la an la an să creștem încrederea consumatorilor în brandul Diana”, a declarat Adina Crăciunescu, markeing manager la compania Diana. Compania Diana s-a înființat în anul 1991 și prin investițiile derulate a ajuns unul dintre cei mai activi producători din industria cărnii din judeţul Vâlcea, desfășurând și activităţi de abatorizare, de tranşare şi de procesare a produselor, de depozitare şi de transport a acestora la clienţi. Compania mai deține și un lanț integrat de 39 de magazine de profil, în toată țara. În următorii doi ani, conducerea companiei are în plan un proiect de extindere a fabricii de mezeluri. „Pe lângă acest proiect aflat deja în derulare, avem în vedere și dezvoltarea gamei de produse feliate”, a mai adăugat Adina Crăciunescu.