686
Grupul de firme Omnia Technologies va fi reprezentată la cea de-a XII-a ediție a expo-conferinței internaționale Meat.Milk de compania Comagrimpex B&B, un participant tradițional la unul dintre cele mai importante evenimente de profil din România.
Omnia Technologies
Omnia Technologies este un partener de top în furnizarea de soluții integrate pentru sectorul vinului și al băuturilor, inspirate de valorile tehnologiei, sustenabilității și serviciilor. În conformitate cu rădăcina latină a numelui său, Omnia Technologies exprimă natura multilaterală a Grupului, un lider tehnologic în diferite sectoare de afaceri.
Cu o echipă de peste 1.000 de oameni, cu 14 unități de producțieși 8 birouri de vânzări în întreaga lume, Grupul se bucură de o experiență unică și de o rețea consolidată de clienți, pentru care oferă soluții integrate și la cheie, de la primele etape ale procesului de producție până la ambalarea finală.
Cele două suflete ale Grupului, conduse de Della Toffola pentru faza de proces și de Bertolaso, pentru îmbuteliere și ambalare, sunt susținute de o echipă de specialiști Made in Italy: Permeare în filtrare high-end, Gimar și Favotto pentru vinificație, Sirio Aliberti în fermentație, Frilli pentru instalațiile de distilare, Progema Engineering și Priamo pentru tehnologii pentru industria produselor lactate, Ave Technologies and Mar.Co pentru îmbuteliere, Comas pentru mașini de umplere cu lichid în sectorul farmaceutic, Z-Italia și OMB pentru etichetare, Ape Impianti pentru ambalare.
Strategie și viziune
Traiectoria de creștere care a condus Omnia Technologies la structura sa actuală a început în 2020, când fondul de private equity Invest industrial a câștigat controlul Grupului Della Toffola și a început să creeze un grup de tehnologie și automatizare de top pentru a sprijini industria vinului și a băuturilor, cu oameni și sustenabilitate în centrul proiectului.
De atunci, Grupul s-a dezvoltatatât pe plan intern, datorită abilităților și unei rețele consolidate de clienți, cât și extern, cu o serie de achiziții menite să completeze oferta Grupului.
Viziunea Omnia Technologies, în cuvintele CEO-ului Andrea Stolfa, este "să fim un lider tehnologic, inspirat de marea tradiție italiană și de vocația noastră inovatoarepentru sustenabilitate, cu scopul de a fi mereu în slujba clienților noștri, a oamenilor noștri și a comunităților noastre".
De la primele etape de procesare până la îmbuteliere și ambalare, misiunea Grupului este de a oferi soluții automatizate, adaptate pentru fiecare client și de a minimiza consumul, risipa și utilizarea resurselor. "Răsplata care însoțește logo-ul nostru - "Enabling Evolution" – exprimă dorința de a însoți companiile cu care lucrăm pe o cale de îmbunătățire continuă. Într-un scenariu de concurență internațională puternică și într-un ecosistem în continuă schimbare, evoluția nu este doar un avantaj competitiv, ci o necesitate reală", subliniază Andrea Stolfa.
Dezvoltarea și sustenabilitatea produselor
Omnia Technologies își propune să maximizeze aplicarea Inteligenței Artificiale și posibilitățile oferite de noile tehnologii cu un nivel ridicat de personalizare și aderență la nevoile specifice ale fiecărei industrii și client. Acest accent specific esterefuzat nu numai pe produsele individuale, ci și pe posibilitatea de aoferi un pachet integrat de soluții: crama completă, dar și distileria completă, fabrica de bere completă.
Un alt factor cheie luat în considerare în fiecare produs nou este durabilitatea, care stă la baza și în proiectarea fiecărei soluții pentru a obține două rezultate principale: eficiența și reducerea impactului asupra mediului.
Viziunea ESG a Omnia Technologies este, de asemenea, exprimată în respectul pentru omunitățile și teritoriile în care grupurile își desfășoară activitatea, cu scopul de a oferi oportunități de creștere și de a consolida poziția de lider al producției italiene în lume.
Un accent pe industria produselor lactate
Grupul, născut cu specializarea în tehnologii pentru sectorul vinului și băuturilor, și-a extins de-a lungul timpului gama de activități și în alte sectoare; printreacestea, industria produselor lactate joacă un rol important în strategia și dezvoltarea grupului, având în vedere potențialul puternic și sinergia cu platforma inovatoare a Grupului.
Primul pas făcut în această direcție a fost integrarea Priamo Food Technologies - un producător de sisteme pentru sectoarele de prelucrare a laptelui și brânzeturilor - care a devenit parte a Grupului Della Toffola în 2012.