Danone a raportat un profit net de 2,35 miliarde de euro, comparativ cu 2,45 miliarde de euro în 2017. Dar performanța sa în al patrulea trimestru a fost mai bună decât se aștepta, după un an dificil, la nivel global. Vânzările pe anul trecut au scăzut cu 0,7% în cazul companiei lactate din Franța, comparativ cu anul 2017. Danone a subliniat un impact negativ al monedei, ca motiv pentru care euro s-a apreciat față de dolarul american și alte valute. Danone se confruntă, de asemenea, cu un boicot de consum în curs de desfășurare în Maroc, care a început în aprilie 2018, ca urmare a creșterii prețurilor, care, în cele din urmă, i-au afectat linia de profit a anului. "Impactul boicotului consumatorilor în Maroc asupra veniturilor operaționale recurente ale Danone în 2018 a fost o scădere de 43 milioane de euro față de 2017, inclusiv măsurile de remediere", a spus Danone, citat de Dairy Reporter. Dar, în ansamblu, a văzut pozitive în divizia sa de plante, cu o creștere netă de vânzări de 1,5% în America de Nord în 2018. Peisajul consumator în schimbare încurajează compania să investească în continuare în mărcile sale non-lactate. Emmanuel Faber, președinte și CEO al Danone, a declarat: "Cu divizia de Nutriție Specializată, Waters și brandurile noastre globale de la WhiteWave, continuând să crească în ciuda unui mediu foarte volatil, anul a cunoscut progresul încurajator al produselor lactate și al fafricilor noastre esențiale, progres care s-a stabilizat în al patrulea trimestru al anului trecut ". Vânzările în Europa au crescut cu 2% în în Q4, iar în America de Nord cu 2,2%. Totodată, Danone promite că va fi neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon până în 2050 și a stabilit obiectivele de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră (GHG) până în 2030, pentru a realiza acest lucru. Raportul de la sfârșitul anului a arătat că "până la sfârșitul lunii decembrie 2018, Danone și-a redus cu 15,6% intensitatea emisiilor de gaze cu efect de seră în întregimea sa de aplicare începând din 2015".