218
Încercând să facă față creșterii prețurilor, Danone își reduce gama de produse, notează RetailDetail. Mai puține arome și pachete diferite ar trebui să contribuie la reducerea costurilor, dar nicio linie de produse nu ar fi tăiată complet, deocamdată.
Danone va oferi mai puține variante de produs într-o încercare de diminuare a costurilor. Numărul de referințe diferite va fi redus considerabil, a declarat șefa de vânzări globale Ayla Ziz pentru Reuters. De exemplu, producătorul de FMCG va produce mai puține dimensiuni de ambalaj sau arome diferite ale unor produse.
Pe măsură ce transportul, petrolul și ambalajele devin din ce în ce mai scumpe din cauza războiului din Ucraina și a măsurilor în curs de pandemie în China, Danone vrea să economisească costurile de producție oferind o gamă mai mică și mai simplă.
Supermarketurile pot face, de asemenea, economii, spune gigantul FMCG, deoarece trebuie să ofere mai puțin spațiu de depozitare și raft, transport și gestionare a stocurilor.
„Inflația este o dinamică, în special în Europa, cu care trebuie să începem să ne obișnuim”, explică Ziz. Reducerea variantelor nu ar fi aceeași peste tot, dar în urma unei analize care ar putea varia în funcție de regiune și de retailer.
Întregul portofoliu al Danone va fi revizuit cu fiecare client de retail, potrivit Ziz. Gigantul FMCG va investi, de asemenea, în software pentru a stabili prețul mai precis al produselor și pentru a le menține în conformitate cu așteptările consumatorilor.