200
Compania sustine un stil de viata sanatos, dedicat persoanelor interesate de propria alimentatie, calitate si experienta gustului. Cu o traditie de aproape 50 de ani in cresterea porcilor si o experienta de peste 20 de ani in cercetare, Romsuintest Peris S.A a lansat la inceputul anului 2012 propriul magazin care ofera clientilor produse 100% naturale, fara nitriti, nitrati, MDM-uri si E-uri nocive. Povestea porcului de Peris incepe in anul 1963, cand, intre lacul Snagov si raul Ialomita a fost edificata cu sprijinul englezilor ferma de porci de la Peris. In urmatorii ani, compania a investit in cercetare, construind Statiunea Centrala de Cercetare pentru Cresterea Porcinelor, urmand ca, in 1981, sa se infiinteze Institutul de Cercetare si Productie pentru Cresterea Porcinelor Peris. Romsuintest Peris S.A. implementeaza un amplu proces de modernizare si retehnologizare, restructurare si repozitionare a fermei. Astfel, s-a modernizat unul dintre complexele porcine, a fost construit un abator nou si s-a achizitionat o dotare la nivelul ultimelor standarde pentru Laboratorul de Analiza Fizico-Chimica si Microbiologica. Cercetarile desfasurate in cadrul unitatii au avut ca scop mentinerea si chiar imbunatatirea calitatii carnii, in conditiile sporirii procentului de tesut muscular din carcasa, a fost directia vizata de cercetarile desfasurate in unitate. Primul magazin Peris dedicat produselor 100 % naturale Peris este prezent pe piata produselor si preparatelor din carne cu gama DeGust, adresata segmentului premium, gama DePlin, adresata segmentului mainstream, iar in curand vor lansa si gama de mezeluri destinata copiilor, denumita DePici. Diferenta dintre aceste game consta in concentratia de carne din produse. Toate mezelurile sunt 100% naturale, iar in procesul de productie al preparatelor nu se folosesc nitriti, MDM-uri si E-uri nocive. Compozitia si gustul specific al preparatelor sunt determinate de cercetarile si ameliorarile genetice pe linie de nutritie. ,,Suntem dedicati ideii de a pune pe masa romanilor acele produse din carne pe care ni le dorim cu totii din ce in ce mai mult: 100% naturale, fara MDM-urile, E-urile nocive si colorantii de care suntem tot mai asaltati a declarat Cristina Norocel, Director de Marketing Peris. Pornind de la aceste considerente, dar si din dorinta de a se evidentia prin calitate si produse naturale, Romsuintest Peris S.A a lansat primul magazin cu produse 100 % naturale. Decorul modern si primitor contureaza personalitatea premium a brandului. Pana in 2010, Peris era un brand matur, in schimb nu avea o imagine conturata foarte clar. In urma unui proces de rebranding, noul management al companiei Peris a evidentiat valorile care au stat la baza succesului: incredere, satisfactie, sanatate si apartenenta. Consumatorii de produse Peris Produsele Peris se adreseaza consumatorului informat, cu necesitati distincte si nu doar de baza in ceea ce priveste alimentatia. ,,Vorbim despre un consumator interesat de calitate si sanatate, de experienta gustului si cunoasterea provenientei hranei. Suntem convinsi ca, asa cum si noi ne dorim noua si familiei, o masa imbelsugata si sanatoasa, asa si toti cei care ne calca pragul doresc acelasi lucru a adaugat reprezentatul Peris. Perspective de viitor In 2012, Peris a investit in continuare in tehnologie, a creat noi linii de distributie si comunicare axate pe produsele sale 100 % naturale. ,,Pana la sfarsitul lui 2012, ne propunem sa avem deschise un numar total de 11 magazine. Pana la finele lui 2013, intentionam sa avem un numar de 21 de magazine a brandului Peris in Bucuresti, Ploiesti, Brasov si Constanta estimeaza Cristina Norocel. Pana la finele lui 2014, se vor investi alte 17 milioane de euro pentru amenajarea moderna a Complexului nr.2 de la Peris, cu o capacitate totala de 100.000 capete porcine si spre extinderea retelei de distributie proprii.