Acțiunile de reașezare a pieței lactatelor din România continuă. De această dată, în prim-plan apare grupul Lactalis care a decis renunțarea la marca LaDorna, pentru telemeaua produsă, în favoarea mărcii President. Sloganul sub care a început promovarea noii mărci este ”Doar numele se schimbă, nu și gustul”. LaDORNA, controlat de grupul Lactalis, este unul dintre cele mai dezvoltate branduri de pe piaţa produselor lactate din România şi lider pe piaţa laptelui UHT. Încă din 1998 brandul LaDORNA se bucură de reputaţie si recunoaştere pe piaţa internă şi internaţională. În România LaDORNA are mai multe fabrici, majoritatea situate în partea de nord-est a ţării, o zona recunoscută şi cu tradiţie în producţia de lactate. Nucleul companiei este reprezentat de producţia laptelui UHT, LaDORNA fiind primul producător de lapte UHT din România, cu o investiţie de tip greenfield realizată în zona Vatra Dornei. La categoria brânzeturi portofoliul LaDORNA conţine telemea, caşcaval atât obişnuit cât şi ecologic - o reţetă foarte apreciată - emmental, urdă, cremă de brânză şi perle de brânză cu smântână. LaDORNA este primul producător de lactate din Romania care a lansat laptele UHT în România. Laptele LaDORNA UHT este liderul pieţei de lapte UHT din România în ultimul deceniu. LaDORNA este primul producător din România de produse lactate ecologice certificate conform cerinţelor Uniunii Europene. Este printre primii producători de lactate care s-a implicat în construirea de ferme ecologice certificate de către Uniunea Europeană. Notăm că, după dispariția brânzei de Năsal, odată cu acel brand dispare și încă o marcă românească, în favoarea uneia străine, President.