Discounterul german Lidl a anunțat că toți clienții din Germania vor putea folosi aplicația Lidl Plus în toate cele 3.200 de puncte de vânzare din toată țara, după cum informează European Supermarket Magazine.
Decizia vine după un proiect pilot de succes a dovedit că permite clienților să beneficieze de premii instantanee, chitanțe digitale și alte câteva caracteristici.
Aplicația Lidl Plus este deja una dintre cele mai bine cotate aplicații din retailul german, a adăugat compania.
„Cu aplicația Lidl Plus, vrem să le oferim clienților noștri un alt argument pentru a face cumpărături la Lidl și astfel să economisim bani la fiecare achiziție”, a explicat Dominik Eberhard, director digital la Lidl Germania.
„Lidl Plus este o componentă importantă a dezvoltării digitale la Lidl și leagă și mai strâns afacerea noastră digitală și staționară.”
Este nevoie de aproximativ 90 de secunde pentru a vă înregistra în aplicația gratuită Lidl Plus, disponibilă pe Apple App Store sau Google Play.
Aplicația poate fi utilizată și în Spania, Belgia, Olanda, Danemarca, Austria, Polonia și în multe alte țări în care operează Lidl.
Retailerul oferă tuturor utilizatorilor nou înregistrați un cupon de bun venit de 5 EUR, care poate fi răscumpărat cu o achiziție ulterioară în valoare de 30 EUR.
Aplicația funcționează și ca un card de loialitate digital, care poate fi utilizat pentru colectarea de puncte pentru reduceri și pentru valorificarea cupoanelor digitale.
De asemenea, oferă clienților Lidl Plus beneficii precum prețuri speciale la benzinării, restaurante sau locuri de agrement care au colaborat cu Lidl.