Asa cum ne-a obisnuit retailerul a folosit intregul sau arsenal de marketing incepand cu revista de reclama, pagina de internet si Facebook sau panotaje outdoor in toate locatiile sale. Mai mult, campania a beneficiat si de un spot publicitar pe principalele canale de televiziune. O desfasurare de forte menita nu doar sa sustina cresterea vanzarilor ci in primul rand sa popularizeze consumul de lapte si de produse lactate in randul populatiei. Teoretic, campania Lidl a putut fi vizualizata de peste 8 milioane de potentiali consumatori, cifra ce reprezinta populatia localitatilor in care retailerul este prezent prin magazinele sale. La acestia se adauga si telespectatorii care au vizualizat spoturile TV dar si cei peste 550,000 de fani Facebook ai retailerului. Putem spune asadar ca ne aflam in fata unor rezultate impresionante, iar campania este de departea cea mai vizibila actiune de promovare derulata pana in prezent cu ocazia Zilei Mondiale a Laptelui. In spatele cifrelor nu putem sa nu remarcam cu tristete lipsa oricarei promovari pe siteurile producatorilor nationali de lapte. Mai multe, pe www.brandprivat.ro