Lanțul de magazine Lidl a depășit pentru prima dată pragul de 100 de miliarde de euro, în timp ce compania-mamă Schwarz Gruppe are și ea o performanță puternică, anunță RetailDetail. Noul CEO, Gerd Chrzanowski, nu și-a ratat începutul, datorită deschiderilor de magazine
Este o etapă grozavă pentru Lidl: retailerul a realizat peste 100,8 miliarde de euro în anul financiar 2021-2022, potrivit cifrelor publicate de compania-mamă Schwarz Gruppe. Adică o creștere de 4,7%. Creșterea cifrei de afaceri se datorează parțial deschiderii a 300 de noi magazine.
Întregul Schwarz Gruppe a înregistrat rezultate puternice: cifra de afaceri a crescut de la 125,3 miliarde de euro la 133,6 miliarde de euro.
Și lanțul de hipermarketuri Kaufland și-a crescut cifra de afaceri cu 7,4%, până la 27,3 miliarde de euro. Cifra de afaceri online totală a grupului a fost de 1,7 miliarde de euro. Grupul operează peste 13.300 de magazine și a investit anul trecut aproximativ 8 miliarde de euro în extindere, modernizare și digitalizare.
Cifrele bune sunt un impuls pentru directorul general Gerd Chrzanowski, care a preluat funcția în cursul exercițiului financiar în urma unei lupte interne pentru putere în cadrul grupului.
El a hotărât să facă o revoluție culturală la companie. El vrea să transforme un retailer tradițional bine gestionat într-o companie agilă, cu responsabilități comune și digitalizare de anvergură.