Stiri

270

Lidl sărbătorește 10 ani de la intrarea pe piața din România

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Lidl celebrează 10 ani în România printr-o campanie manifest care vorbește despre relația construită alături de clienții săi în tot acest timp.

Campania realizată de agenția Mullen România a fost creată în jurul ideii de relație, fie că vorbim despre membrii unei familii, rude sau prieteni, ori chiar relația cu un brand.

Faptul că toți aceștia fac parte din viața noastră nu este întâmplător, ci se datorează unei relații pe care am construit-o împreună și anumitor momente împărtășite care ne leagă. Este ceea ce dă valoare vieții și ceea ce a inspirat noua campanie aniversară.

10 ani de Lidl + Tine marchează noul capitol important în activitatea Lidl din România și simbolizează tot ceea ce a adus brandul în plus, în tot acest timp, pentru a construi și îmbunătăți legătura pe care o are cu clienții săi.

Sub manifestul „Ceea ce ne leagă e tot ce contează”, Lidl și Mullen au construit o comunicare prin care ilustrează micile momente de zi cu zi și modul în care acestea contribuie la formarea și consolidarea relațiilor de lungă durată. 

Pentru campania promoțională, Lidl și Mullen au dezvoltat o secțiune unde consumatorii sunt întâmpinați de ariciul Pufarici cu mai multe informații despre premiile aniversare pregătite.

Clienții pot participa în campanie prin simpla înscriere a unui bon de cumpărături de minim 70 de lei pe site-ul campaniei sau prin SMS la 1817, în perioada 06.09 – 14.11.2021.

Campania de comunicare include, TV, prin spoturi săptămânale care anunță Ofertele de zece, dar și Premiile de zece ale campaniei, radio, outdoor, PR și Social Media.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2