După cum informează International Supermarket News, Lidl și producătorul de lactate Lactalis au anunțat un acord pentru creșterea prețului laptelui în toate magazinele retailer-ului german din Franța.
Angajamentul de preț de 380 de euro / 1.000 de litri (cu toate primele combinate), și acoperă echivalentul a 212 milioane de litri de lapte furnizat de cei 12.000 de fermieri din Lactalis, distribuitorului german.
Acordul se referă la toate referințele mărcilor naționale și ale mărcii private dezvoltate de Lactalis (Milbona, Envia, Silver Oak), pentru Lidl France, adică pentru cele 1.500 de supermarketuri.
„Sunt încântat să pot continua acțiunea noastră alături de producția de lactate. Mergem mai departe cu mai multă transparență și așa vom putea muta liniile pentru a asigura producătorilor o remunerație mai corectă pentru munca lor ”, mărturisește Michel Biero, director executiv de achiziții la Lidl.
Patru diviziuni ale Lactalis sunt astfel vizate de creștere: brânzeturi, lapte UHT, unt și smântână și ultra-proaspete.
„Este important să oferim vizibilitate producătorilor parteneri ai grupului Lactalis, întotdeauna în conformitate cu legea Egalim și cu angajamentele noastre”, a declarat Daniel Jaouen, CEO Lactalis.