Stiri

256

Lobyco generează vânzări și loialitate crescute pentru magazinele Profi din România

autor

MeetMilk.ro

distribuie

După cum susține European Supermarket Magazine, Lobyco are misiunea de a ajuta retailerii să-și îmbunătățească ecosistemele digitale, iar acest lucru s-a dovedit a fi cazul retailerului român Profi, care a făcut echipă cu dezvoltatorul de aplicații pentru propria sa aplicație mobilă la începutul acestui an.

Un pas mic pentru o aplicație, un câștig mare pentru consumatori

O lansare internă la scară mică la începutul anului 2022 a devenit în curând virală, pe măsură ce s-a răspândit vestea despre noua aplicație și beneficiile pe care le puteau accesa atât angajații, cât și clienții.

Până la lansarea publică din aprilie 2022, înscrierile pentru membri se apropiau deja de obiectivul pentru întregul an.

La aproximativ trei luni de la lansare, Lobyco a înregistrat înscrieri dublu față de numărul așteptat pentru primul an, aplicația stimulând deja implicarea clienților prin capabilitățile sale unice, conectate.

Clienții folosesc deja ofertele speciale oferite de aplicație (precum și o serie de jocuri în aplicație) și, ca urmare, Profi a văzut deja dimensiunea medie a coșului în rândul utilizatorilor de aplicație dublu față de cea a clienților obișnuiți.

În general, dimensiunile coșurilor membrilor care folosesc acum aplicația sunt cu 70% mai mari, a spus Profi.

„O revoluție calitativă”

„Recompensarea loialității face parte dintr-o revoluție calitativă pe care Profi trebuie să o facă pentru a se dezvolta în continuare și a continua să crească”, au comentat Pawel Musial, CEO, și Călin Costinaș, CEO adjunct, Profi.

„Proximitatea nu mai este rege. Trebuie să întărim factorii de diferențiere, iar un program de loialitate bazat pe o aplicație modernă ca a noastră ne oferă acest avantaj.

„Din rezultatele excelente de până acum reiese că atragem mult mai mulți tineri în magazine. Este un canal de comunicare cu generația tânără pe care ei îl înțeleg cu adevărat.

Combinarea noilor formate de magazin cu această aplicație este instrumentul perfect pentru a ne îmbunătăți profilul clienților prin distracție și atracție. Și chiar funcționează!”

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2