245
Astfel, daca in a doua parte a anului trecut, Danone a redus drastic bugetul pentru publicitate, atat in Romania, cat si in Europa, anul acesta a fost prima companie care a iesit masiv pe televiziuni, promovandu-si iaurturile, iaurturile de baut si laptele batut. Nici Napolact nu s-a lasat mai prejos, raspunzand cu propria campanie publicitara, aceeasi care face apel la traditie. La randul lor, cei de la Covalact apeleaza la nepoata coanei Chiva, pentru a mari vanzarile, asadar, la un (aproape) nou spot care este lansat pe televiziuni si in pliante. De subliniat faptul ca in toate cele trei cazuri nu este vorba de investitii in productia unor noi clipuri publicitare, ci doar de noi montaje ale unor spoturi mai vechi, singura cheltuiala fiind aceea a cumpararii de spatii publicitare in segmentele de timp vizate. Spotul celor de la Covalact, in care coana Chiva isi indeamna nepoata sa manance iaurt nu poate fi considerat cu adevarat nou, de vreme ce scenariul, regia si realizarea se inscriu in linia vechii campanii. Diferenta, aici, e faptul ca se apeleaza la copii, pentru sensibilizarea consumatorilor. Danone a ramas tot ingrijorat de tractul intestinal al doamnelor din Romania, iar Napolact face trimitere tot la traditia regizata precum in filmele turistice. Succes in vanzari (IS)