A 30-a ediție a târgului PLMA își va deschide porțile marți, 24 mai, la Amsterdam. Dedicat exclusiv profesioniștilor, la staduri vor expune peste 4600 de companii producătoare de mărfuri de larg consum private label. Ediția din acest an se desfășoară sub genericul ”Private Label înseamnă Oameni”, urmând ca, în doar două zile, să se încheie numeroase contracte între furnizori și distribuitori din întreaga lume, PLMA-Amsterdam reconfirmându-și statutul de cel mai mare târg mondial dedicat mărcilor private. La această ediție, vedetele vor fi Statele Unite și China, care vor avea amenajate pavilioane naționale de foarte mari dimensiuni, însă vor fi amenajate încă 60 de pavilioane naționale, aferente tot atâtor țări care își vor expune mărfurile. Desigur, la Amsterdam vor fi expuse în primul rând produse alimentare, însă, târgul acoperă toată zona FMGC. Concomitent, la Lisabona, exact în zilele de 24 și 25 mai, tot în organizare olandeză, va avea loc Congresul PLMA, acolo unde vor fi stabilite noile direcții ale afacerilor cu mărfuri Private Label, dar și în sălile de conferințe de la Amsterdam vor fi organizate numeroase simpozioane și conferințe. Deocamdată, să evidențiem titlul principalei conferințe de la Amsterdam: ”Idei pentru noul Supermarket”, semn declarativ că lumea comerțului cu mărfuri private label se va schimba în ritm alert. Cât despre titlul general al evenimentului, menționat mai sus, să spunem că e menit a convinge planeta că private label e ok! (Vom reveni cu amănunte.)