199
În cadrul manifestării care se va desfășura în zilele de 3, 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”POLITICI DE SPRIJIN, RETEHNOLOGIZARE, PERFORMANȚĂ - Politici de sprijin pentru ieșirea din impas”, Secțiunea EXPO va fi organizată într-un spațiu de maximă vizibilitate, amenajându-se 10 standuri de degustare de produse premium din carne si lapte. În aceeași zonă EXPO, vor fi amenajate suplimentar alte 10 standuri, propice discutiilor Business to Business, acolo unde, companiile expozante își vor prezenta ultimele servicii și produse din domeniul tehnologic, al siguranței alimentare, al domeniului bancar etc. Grupul Agricola Bacău a încheiat anul 2014 cu afaceri de 138,5 milioane de euro, în creştere cu 4% faţă de anul anterior. „Revenirea preţurilor principalelor resurse la niveluri mai rezonabile ne-a ajutat. Vânzările de carne de pui au crescut faţă de anul precedent în principal datorită creşterii ponderii sortimentelor cu valoare adăugată mare“, a spus Grigore Horoi, preşedintele procesatorului de carne din Bacău. Principalul pilon al grupului Agricola rămâne divizia de procesare a cărnii de pasăre, segment care a acoperit anul trecut 58% din totalul rulajelor la nivel de grup. Divizia de procesare a cărnii de pasăre a Grupului, a încheiat anul trecut cu afaceri de 81 milioane de euro, în creştere cu 8% faţă de anul precedent, plusul venind aproape în mod egal din creşterile atât în volum, cât şi în valoare. Reamintim că, recent, Agricola Internațional Bacău a lansat campania ”Pentru mese de poveste”. În prezentarea campnaiei, doamna Carmen Gavrilescu, Marketing Manager al firmei băcăuane, a declarat: “Demarăm una dintre cele mai ample campanii de până acum, prin intermediul căreia ne dorim să amplificăm calitatea deja consacrată a produselor noastre, aducându-le în prim plan într-o altă lumină, cea a emoţiilor vieţii fiecăruia dintre noi. Am avut alături în această campanie pe unul dintre cei mai apreciaţi regizori în domeniul culinar, Manfredo Leteo, care a surprins tradiţionalul familiilor şi momente speciale în compania celor dragi, dar şi concretul de fiecare zi din vieţile fiecăruia dintre noi”. Noua campanie “Pentru mese de poveste” se va desfăşura pe parcursul întregului an şi vizează categoriile de produse ale companiilor din Grupul AGRICOLA: carne de pasăre (Agricola Internaţional SA), salamuri crud uscate (SALBAC SA) şi semipreparate şi produse tip ready-meals (EUROPROD SA).