În plină vară, procesatorul de carne Meda, aflată în proprietatea doamnei Luchi Georgescu, relansează campania de promovare publicitară cu titlul ”Medaland”, grație colaborării cu publicitarii de la Propaganda. Conceptul a stat la baza campaniei de anul trecut, prin călătoria fantastică în MEDALAND, în care publicul a fost invitat să zboare alături de Viorel si zeițele ca să descopere specialitățile Meda. În 2016, Viorel este “amendat” pentru că lasă frigiderul deschis noaptea, în timp ce savurează șunca Praga și visează la platouri încărcate cu bunătăţi de la Meda. În 2017, Viorel nu mai zboară, ci transcede prin timp, spațiu și universuri paralele, propulsat de o nouă tentație culinară: Salamul de Casă Extra de la Meda. Noua campanie gândită de Propaganda promovează un produs mai simplu, mai puțin pretențios, însă foarte versatil, care poate fi savurat cu plăcere, oricum și oriunde, o spune și mesajul principal: „Salamul de Casă Extra de la Meda merge cu orice, dar e bun și simplu”. Aceasta este și ideea de la care a plecat întreaga campanie pentru Salamul de Casă Extra: este un produs ”onest și robust” care oferă același gust delicios indiferent de combinațiile în care este consumat, notează Iqads.