„Astăzi este ultima mea zi la birou, aşa că sunt emoţionat. Sunt în România de zece ani, perioadă în care am coordonat un proiect întreg. Am avut timp să plantez sămânţa şi să văd şi rezultatul. Iniţial credeam că voi sta aici 3-5 ani, perioada obişnuită pentru un mandat de expat, însă am cerut mai mult timp, pentru a dezvolta Mega Image. Am avut timp să descopăr piaţa, clienţii, angajaţii, pentru mine a fost un proiect de business, dar şi unul uman“, spune executivul într-un interviu acordat ZF în ultima zi în fruntea Mega Image. Piesvaux nu dă detalii despre planurile sale de viitor, însă dezvăluie o serie dintre viitoarele mutări ale lanţului de magazine şi îşi sumarizează experienţa din ultimul deceniu. El urmează să fie înlocuit de grecul Vassilis Stavrou. „Am venit la Mega Image în 2006, când reţeaua număra 19 magazine, nu exista un sistem logistic bine pus la punct, nu exista marcă privată. Era un retailer normal pentru acele vremuri. Planul Delhaize (acţionarul Mega Image – n. red.) a prevăzut încă de la început să transformăm reţeaua şi să o dezvoltăm puternic pentru că în retail volumul joacă un rol important“. Iniţial Xavier Piesvaux a fost director de operaţiuni, iar din 2008 a devenit director general al reţelei.