Concomitent, lanţul de hipermarketuri Cora a anunţat că în acest an prioritatea este dezvoltarea serviciului online mai degrabă decât deschiderea de magazine noi. „Pe online rezultatele sunt promiţătoare, momentan ajustăm businessul pentru a deveni mai eficienţi. Avem livrări atât în Bucureşti, cât şi în provincie. Lucrăm la oferta de produse şi la preţuri, vrem să creştem numărul punctelor de pick-up (de unde se pot ridica produse pentru cei care nu cer livrare la domiciliu - n.red.) şi ne gândim să mai deschidem un al doilea drive store“, spunea recent Xavier Piesvaux, artizanul expansiunii Mega Image, cel care a condus compania timp de şapte ani, până acum mai puţin de o lună. El nu oferă cifre privind vânzările online ale Mega Image, însă spune că „online românii cumpără mâncare (şi produse de îngrijire personală şi a locuinţei - n.red.) de 100-200 mil. euro“. Aceasta este prima cifră înaintată de un executiv din comerţul local, toţi ceilalţi vorbind mai degrabă de potenţial decât de cifre exacte, informează Ziarul financiar.