Stiri

169

Megatrendul „Mâncării de bună dispoziție” va avea un boom în 2025

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Pe măsură ce sănătatea mintală precară continuă să crească pe tot globul, consumatorii depind din ce în ce mai mult de „alimentele pentru starea de spirit”, notează BeverageDaily, citând un studiu Nexus.

Legătura cu sănătatea mintală

Nivelurile în creștere ale problemelor de sănătate mintală, cum ar fi anxietatea și depresia, împing un număr tot mai mare de consumatori către diete care au un impact pozitiv asupra minții lor.

Unul din patru oameni din Marea Britanie se va confrunta cu o problemă de sănătate mintală, unul din șase probabil să se lupte cu anxietatea sau depresia într-o anumită săptămână, potrivit cercetărilor agenției de comunicații, Nexus.

Drept urmare, 60% dintre consumatori cred că dieta lor este un jucător cheie în îmbunătățirea sănătății mintale, 39% schimbând ceea ce mănâncă și beau pentru a o stimula.

Căror generații le pasă mai mult de „hrana de dispoziție”?

Generația milenială este cea mai preocupată, cu 66% (față de 56% din Gen X), menționând dieta ca un motor al stării lor de sănătate mintală.

Aproximativ 56% dintre mileniali, față de 49% din generația Z și 34% din generația X, schimbă ceea ce mănâncă și beau pentru a îmbunătăți dieta, susține cercetarea.

Alimentele ultraprocesate (UPF) sunt din ce în ce mai mult pe radarele consumatorilor și sunt asociate mai frecvent cu sănătatea mintală precară.

Unele cercetări susțin că UPF-urile sunt asociate cu un risc crescut de anxietate între 48% și 53%.

Peste 60% dintre britanici susțin că verifică etichetele alimentelor și băuturilor pentru informații despre UPF, peste jumătate susținând că evită produsele pe care le consideră a fi UPF. Cu toate acestea, puțin peste jumătate dintre consumatori pretind că înțeleg pe deplin ce este un UPF.

Consumatorii care verifică etichetele UPF

În 2025, mai mulți consumatori vor verifica etichetele alimentelor și băuturilor și vor lua în considerare schimbarea a ceea ce mănâncă în comparație cu acum un an.

„Scena este pregătită pentru ca mâncarea, băutura și sănătatea mintală să se apropie în 2025”, spune directorul general al Nexus Communications, Harvey Choat.

„Anul trecut am văzut o creștere a unor influenți precum Eddie Abbew, care a fost prezentat de Financial Times și alianțele dintre Henry Dimbleby și Dr. Chris Van Tulleken, susținând narațiunea conform căreia mâncarea este cheia sănătății națiunii.”

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2