Mezelurile private label ale marilor reţele de magazine au ajuns să reprezinte cumulat 15% din vânzările de carne procesată, o categorie care include produse precum salam, cârnaţi sau crenvurşti şi care se ridică la 3,6 mld. lei anual. „Mezelurile private label deţineau în 2014 un procent de 14,8% în volum şi 12,9% în valoare în totalul pieţei de carne procesată“, a spus Simona Stoica, statistician în cadrul companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung. Astfel, marile reţele de magazine au ajuns să domine şi unul din cele mai mari segmente din piaţa alimentară, românii fiind mari consumatori de mezeluri. În 2014, s-au consumat aproape 140 de milioane de kilograme de carne procesată în România, adică echivalentul a zece bucăţi de salam de 250 de grame per capita lunar, conform calculelor ZF. Mezelurile private label au ajuns să pună presiune şi pe segmentul de mezeluri după ce au „cucerit“ şi pieţe precum lactatele sau uleiul. Însă, chiar dacă mărcile „no name“ au împreună o cotă importantă din piaţă, brandurile româneşti cu tradiţie continuă să ocupe locuri importante pe acest segment. Branduri precum Cris-Tim sau Fox, deţinute de antreprenori locali, ocupă următoarele locuri în clasament.