ESMagazine informează că retailerul Migros a lansat trei noi SKU-uri cu iaurt de fructe, cu etichetă privată, care nu conțin zahăr adăugat.
Aromele includ mango-măr, amestec de fructe și exotice. Iaurtul mix de fructe conține căpșuni, piure de mere, piure de pere, zmeură, piure de mure, concentrat de suc de morcovi negri, printre alte ingrediente.
Unele dintre ingredientele din varianta exotică includ mango, banane, suc de fructe din pasiune și suc de lămâie concentrat.
Gama completează gama largă de produse ale vânzătorului cu amănuntul fără adaos de zahăr, care nu este nici îndulcit cu zahăr granulat, nici cu alte ingrediente îmbunătățitoare, precum miere, sirop de glucoză sau sirop de agave.
Reducerea zahărului
Retailerul a redus deja conținutul de zahăr al sutelor de produse în mod semnificativ în ultimii ani. Toate iaurturile M-Classic, cu excepția variantelor solide, au un conținut de zahăr adăugat cu 10% mai mic decât în 2019.
Din iunie, iaurtul de căpșuni M-Classic de la Migros va reduce zahărul la 11 grame la 100 grame de la 16,2 grame la 100 de grame în 2011. De asemenea, Migros a lucrat intens la reducerea zahărului din cerealele pentru micul dejun.
Între 2016 și 2018, retailerul a redus conținutul de zahăr adăugat pentru întreaga gamă de cereale de marcă proprie cu 16,7% ca parte a Declarației de la Milano.
S-a angajat să reducă în continuare zahărul adăugat în cereale cu 15% până la sfârșitul anului 2024 după semnarea Declarației de la Milano reînnoită în 2019.
Ca parte a Declarației de la Milano, principalii furnizori de alimente din Elveția s-au angajat să reducă conținutul de zahăr din iaurturi cu 10% și cerealele pentru micul dejun cu 15% până în 2024.
Reducerea conținutului de zahăr este o provocare, deoarece produsele ar trebui să aibă un gust bun și calitatea ar trebui să rămână neschimbată, a adăugat retailerul.