Daca ai fost la ADfel, stii. Dacă nu, spunem noi: La festivalul de publicitate amintit anterior, Albalact a găsit o modalitate foarte ingenioasă, veselă și gustoasă de a-și promova laptele Zuzu, oferind participanților milkshake-uri botezate perfect, adică, ZuZuriaș. Cei nedumeriti au avut insa si instrumente educative: un meniu, maricel si el, in forma de sticle Zuzu lapte 1.8 l, unde erau explicate si exemplificate toate optiunile de shake. Milkshake-urile au avut 1.8 litri si au fost oferite ”echipate” cu mai multe paie, pentru impartit frateste cu prietenii. Asta daca nu cumva cineva s-a simtit curajos si a vrut sa inghita singur un recipient-gigant intreg. Sau poate 3, cate unul din fiecare sortiment: shake-ul selfie (zmeura), shake-ul egoistului (banane), shake-ul lenesului (ciocolata). Una peste alta, însă, merită subliniat modul neconvențional în care a fost promovat produsul Albalact, companie care își consolidează proditul lună de lună. (Foto: Iqads)