Nu există informaţii despre către ce activităţi vor fi direcţionaţi aceşti bani, însă anul trecut compania a început colaborarea cu producătorul de lactate Five Continents, care deţine o fabrică în Botoşani, pentru producerea mărcii de caşcaval Das Kaskaval. Cu această marca, Müller şi-a făcut intrarea pe segmentul de caşcaval şi ţintea la finalul anului trecut o cotă de piaţă de 3% pe această categorie, informează Ziarul financiar. Până la acel moment, Müller era prezent pe piaţa locală doar prin importuri, neavând producţie pe plan local. Grupul german este prezent pe piaţa locală cu mai multe tipuri de produse lactate precum iaurt, lapte pasteurizat, smântână, kefir sau băuturi din lapte. Principalul concurent de pe piața cașcavalului, pentru Muller, este însă Hochland, lider pe segmentul brânzeturilor din România. Prezent de peste 20 ani pe piaţa locală Hochland deţine două unităţi de producţie proprii, la Sighişoara și la Sovata. Cașcavalul Hochland este a doua categorie ce contribuie la cifra de afaceri a companiei, iar la nivelul întregii piețe cașcavalul este vedeta brânzeturilor, având cea mai mare pondere în totalul de brânzeturi vândute în comerţul organizat din România. Ultimele lansări ale celor de la Hochland, făcute la începutul acestui an, au fost cele două sortimente: Caşcavalul Hochland, cu piper şi cașcavalul cu busuioc, produse care păstrează gustul bun, lăptos și consistența fină, cremoasă a caşcavalului atât de apreciat de consumatorii români şi aduc, prin gusturi surprinzătoare, mai multă varietate meselor. Caşcavalul cu Piper şi Caşcavalul cu Busuioc, disponibile în format rotund, în ambalaj de 200 de grame, şi felii, în ambalaj de 150 de grame, sunt realizate în fabrica de la Sovata, din lapte românesc. Acestea au la bază aceeaşi reţetă autentică locală, care foloseşte numai ingrediente naturale şi sunt produse cu aceeaşi rigoare germană, care garantează un produs superior din punct de vedere al calităţii şi siguranţei alimentare.