295
Muller România, unul dintre cei mai importanți producători europeni de lactate lansează, alături de Interactions, agenţia de comunicare interactivă & eCRM, platforma de loializare Müller Über Vibes.
Muller Uber Vibes este o platformă premium de răsfăț și recompense, care transformă fiecare achiziție într-o experiență. Indiferent de produsul sau produsele Müller preferate, fidelitatea ta este răsplătită cu premii atractive și cu experiențe de neuitat.
“Valoarea unui brand este dată de experiența resimțită de consumator atunci când se creează conexiunea dintre cele două entități. Credem că un produs cu un vibe potrivit poate crea, alături de audiența sa, o comunitate.
Este ceea ce ne dorim prin intermediul acestei platforme: o legătură mai strânsă cu consumatorii noștri, oferindu-le beneficii tangibile și experiențe atractive.” Ramona Zamfir-Dănciulescu, Marketing Director, MULLER DAIRY RO & BG.
“Când implementezi o campanie de loializare ai nevoie, desigur, de un concept atractiv. Dar la fel de importante sunt și mecanismul și structura din spatele a ceea ce e vizibil audienței: de exemplu, în cazul nostru, baza de date a clienților și câștigătorilor.
Astfel că, de la concept, la dezvoltarea LP-ului de campanie și managementul premiilor și al câștigătorilor, suntem onorați să oferim consumatorilor o campanie Müller și INTERACTIONS.”, a precizat și Camelia Creţu, Sr. Account Manager, INTERACTIONS
Müller România este prezent pe piața locală din anul 2008, iar de atunci cucerește papile gustative și inimi prin intermediul portofoliului său variat de produse. (Foto: Muller România)