183
Începând cu luna aprilie 2017, Natalia Gelshtein-Kiss este numită Director General Danone pentru România, Bulgaria și Țările Adriatice. Natalia Gelshtein-Kiss îl înlocuiește pe Adrian Pascu, promovat recent Vicepreședinte Comercial Danone Rusia, Divizia Lactate. Natalia va raporta către Paolo Maria Tafuri, Director General Danone pentru regiunea Europa Centrală și de Est. ”Sunt onorată să accept această oportunitate și să mă alătur echipei din România, cunoscută pentru nivelul înalt de profesionalism și rezultate. Am experiențe de neuitat în regiune, în țări din apropierea României, și mă bucur că vin aici, pe o piață cunoscută pentru exigențele consumatorilor. Danone România este pe drumul cel bun în direcția consolidării unui business sustenabil pe termen lung, contribuind în același timp la dezvoltarea categoriei de iaurt, a fermelor românești partenere și a societății în general. Mă bazez pe o echipă puternică de profesioniști pentru a continua această dinamică pozitivă ca lider al pieței de iaurt din România” declară Natalia Gelshtein-Kiss. Natalia Gelshtein-Kiss are o vastă experiență pe diverse poziții în cadrul companiei Danone, în care activează din 2003. În ultimul an a ocupat simultan pozițiile de Director al City Unit Moscova, un nou model operațional de business, transversal, integrativ, pentru zone urbane mari, și Director Regional de Vânzări pentru Moscova, iar anterior a fost Director de Vânzări în Ucraina și Republica Cehă pentru o perioadă de 7 ani. Danone România Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi, înregistrând în anul 2015 o cifră de afaceri de 484 milioane lei. Compania are în portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999. Danone România face parte din compania Danone, activă în domeniile: produse lactate proaspete, ape minerale îmbuteliate, alimentaţie pentru bebeluşi și alimentație medicală avansată. Compania Danone urmează de peste 40 de ani un model dual care combină dimensiunea de succes în business cu cea de progres social.