Chiar după primele zile ale celui mai mare târg mondial dedicat industriei alimentare, se poate spune că marele succes al evenimentului este secțiunea Newtrition X, axată pe inovație. Avansuri rapide în tehnologie, descoperiri științifice de ultimă generație și un consumator care se așteaptă din ce în ce mai mult la produse la comandă, toate acestea sugerează că lumea Nutriției se schimbă: Nutriția personalizată este una dintre cele mai mari, dacă nu chiar cea mai mare, tendința de viitor. Vizitatorii sunt, de asemenea, incantati de programul co-dezvoltat pentru 2019 care este deja captivant, cu referire la nutriția personalizată, deoarece prin interacțiunea interdisciplinară dintre știință, tehnologie, industria alimentară și sectorul serviciilor se pot dezvolta soluții și produse care pot ajunge în gospodării și consumatori. Acesta este motivul pentru care în 2019 accentul este pus pe implementarea în practică. Cu soluțiile lor, tot mai multe companii înființate și start-up-uri fac pasul în viitor. Ele ne arată ceea ce este deja posibil astăzi și poate fi un nou standard mâine. Nimic nu poate opri personalizarea dietei noastre. În plus, zona Anuga Trend este punctul central de contact de pe Bulevardul Inspirației din fața Sălii 8, pentru cele mai recente tendințe și evoluții în industria alimentară și a băuturilor. Aici, sunt prezentate analize detaliate pe teme care au o influență semnificativă asupra dezvoltării actuale a industriei alimentare și a băuturilor. În secțiunea Anuga Trend Zone au loc o serie de cursuri zilnice cu scurte prelegeri cu despre tendințele actuale ale consumatorilor conturate de companiile de cercetare de piață Euromonitor International și Innova Market Insights. Concomitent, peste 200 de produse inovatoare din întreaga lume sunt folosite pentru a ilustra prezentările, inclusiv zeci de idei noi de ambalare. (Nora Marin-Corespondență din Koln, 8 octombrie 2019)