Albalact a implementat o strategie multimarcă în cadrul aceleiaşi categorii de produse. De exemplu, în categoria lapte de consum societatea deţine mărcile Fulga, Zuzu şi Rarăul. În primele trei trimestre, Albalact a realizat vânzări de 307,9 milioane lei, cu 24,7% mai mult decât în perioada similară a anului 2012. Totodată, profitul a înregistrat o creştere substanţială în aceeaşi perioadă, de la o marjă netă de 1,1% la 1,8%, noteaz[ Ziarul financiar. Mărcile societăţii Albalact deţin locuri în top trei pe piaţa laptelui şi produselor lactate. Cu o cotă de piaţă valorică de 30%, Zuzu este marca lider în categoria laptelui pasteurizat. De Albalact este lider în categoriile unt de masă şi smântână. Prin marca Rarăul, Albalact se situează pe locul al doilea în rândul producătorilor de brânză proaspătă de vaci. Totodată, Albalact este al treilea mare producător de iaurt din România.