Bradut Costea, National Sales Manager Ice Cream, Unilever South Central Europe a declarat, explicand succesul: In cel de-al treilea an de la intrarea pe piata inghetatei ne-am propus sa devenim market lider. Rezultatele pe care le-am primit in luna mai de la agentia de cerce tare Nilesen ne confirma faptul ca suntem lideri de piata, in valoare. Am intrat pe segmentul inghetatei in 2009, cu gama Algida si ulterior am achizitionat brandul Napoca, decizie ce ne-a ajutat foarte mult in tot ceea ce a insemnat extinderea distributiei. Cele doua branduri s-au completat foarte bine pentru ca Napoca era o marca foarte cunoscuta si cu traditie pe piata din Romania. Potrivit companiei de cercetare Nielsen, detinem o cota de piata de 15%. Brandul Algida are o pondere semnificativa, iar Napoca si-a pastrat cota pe care o avea. Sunt rezultate extraordinare pentru noi, de care suntem foarte mandri. Inca de la inceput ne-am propus ca in trei ani sa ajungem market lider de piata si am reusit acest lucru prin lansarea Algida si achizitia Napoca, a mai declarat Costea.