La campanie participa toata gama de produse de branza topita triunghiuri - marca Hochland, variantele: Smantana 140 g, Smantana Family Pack 280g, Mixtett Albastru 140g, Mixtett Albastru Family Pack 280g, Mixtett Rosu 140g, Mixtett Verde 140g, Sunca 140g, Sunca Family Pack 280g ce au ambalaj dedicat promotiei si contin cupon in interiorul produsului si cariantele: Fitness 140g si Emmentaler 140g, care nu au ambalaj dedicat, dar contin cupon in interiorul produsului. Se vor acorda un total 100.000 premii, astfel: 10.000 ghiozdane echipate, 5.000 ceasuri de mana, 5.000 penare, 5.000 seturi pix+creion, 75.000 seturi de 2 caiete de 48 file. Campania este comunicata pe mai multe medii: TV, ambalaje, POSM (Postere, Wobblere, Shelf-talkere, Trade press). Promotia se deruleaza in mai multe magazine partenere, atat in retele internationale cum ar fi Real, Profi sau Interex, dar si in retele locale din Bucuresti si din tara, precum: Intermacedonia, Cris Tim, Fonzi, Springtrest, Guliver, Ruxir Market, Regalo Glacial, Ilu Bar, Darina, Alimrom, Oncos, Diana, Euromarket, Nova Tim, Trei G, Paco, Agricola, Livorno, Berlin etc.