Activia este recunoscuta drept cea mai de incredere marca de iaurt. 1 din 3 romance din mediul urban cu varsta peste 25 de ani numesc Activia, atunci cand sunt intrebate in ce marca de iaurt au cea mai mare incredere, se arata intr-o cercetare de piata realizata de GFK (iulie 2011). Gama Activia este una dintre cele mai de succes marci internationale ale Grupului Danone, fiind consumata in peste 70 de tari. Nutriday este gama principala din portofoliul de produse Danone si, totodata, cea mai cumparata marca de iaurt din Romania. Nutriday ofera produse naturale, hranitoare si accesibile pentru toata familia, contribuind la crearea unor obiceiuri de alimentatie sanatoase. Gama include iaurturi clasice, iaurturi de baut, iaurturi cu fructe si iaurturi fara grasime. Prin marea sa diversitate, Nutriday se adreseaza tuturor membrilor familiei, fie ei copii, tineri, persoane active sau batrani. Compania Danone PDPA Romania face parte din Grupul Danone, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi. Grupul Danone a inregistrat in 2010 vanzari de peste 17 miliarde de euro. Danone Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2010 o cifra de afaceri de 476 milioane lei, in crestere fata de anul precedent. Compania are in prezent 740 de angajati si un portofoliu cu 70 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna.