Tehnologii

221

Nutriția personalizată, atractivă pentru investitorii de mare calibru

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Colorcon Ventures, fondul de risc corporativ din SUA care investește în antreprenori care dezvoltă soluții de transformare a industriei nutraceutice, a investit în startup-ul nutrițional personalizat „Nourished”.

Nourished, al cărui fondator s-a alăturat NutraIngredients 'Sports and Active Nutrition Summit (SANS), vinde suplimente personalizate de gumă pentru consumatori pe baza răspunsurilor lor la un chestionar online.

Marca, care vinde online SUA și Europa, se remarcă față de ceilalți din acest spațiu datorită tehnologiei sale de imprimare 3D brevetate, care îi permite să producă o mare varietate de stive de vitamine gumante din 32 de nutrienți diferiți.

Startup-ul susține că ingredientele sale provin din alimente integrale, iar nutrienții lor sunt „mai mari ca eficacitate” și „mai ușor absorbiți” de organism decât suplimentele convenționale.

Noua investiție, care se îndreaptă atât către diviziunile „Nourished”, cât și „Nourished KIDS” ale companiei, va contribui la accelerarea creșterii internaționale.

Melissa Snover, fondatoarea și CEO-ul companiei-mamă „Remedy”, spune: „Suntem încântați că Colorcon Ventures se alătură listei noastre de investitori strategici pe măsură ce extindem Remedy pentru a revoluționa industria sănătății și pentru a captura mai multe piață nutrițională personalizată în dolari. Așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu Colorcon pentru a ne accelera dezvoltarea și a ne eficientiza procesele de extindere și de fabricație. ”

Noua investiție extinde lista proeminentă a investitorilor care au participat, de asemenea, la seria A anunțată anterior de Remedy, inclusiv: ADM Ventures, Cibus Fund, Henkel X și Apater Capital.

Colorcon Ventures este fondul de risc corporativ al Colorcon Inc., un partener de proiectare și dezvoltare pentru peste 4.000 de companii farmaceutice din întreaga lume, oferind expertiză pentru accelerarea formulării și fabricării farmaceutice.

Ali Rajabi-Siahboomi, vicepreședinte și director inovație la Colorcon, a declarat că „Remedy Health se aliniază concentrării strategice a Colorcon Ventures pe noi forme de dozare orală.

După cum demonstrează creșterea impresionantă a veniturilor companiei cu 600%, un produs personalizat, cu un singur format zilnic, cu un profil de ingrediente curate, este foarte atrăgător pentru consumatorii atenți la sănătate.

 În calitate de furnizor de frunte în industria farmaceutică și nutraceutică, Colorcon este încântat să sprijine și să colaboreze cu Remedy pentru a-și accelera și extinde dezvoltarea și pentru a beneficia consumatorii prin tehnologia de imprimare 3D personalizată. ”

Snover s-a alăturat SANS săptămâna trecută pentru a discuta despre modul în care utilizarea tehnologiei revoluționează industria, deoarece elimină barierele uriașe în calea inovației.

Într-o previzualizare a sesiunii ei SANS, ea a spus NI: „92% din toate lansările de produse noi eșuează, așa că șansele de a aduce pe piață un produs care funcționează sunt mici și acest risc uriaș este în mod clar o barieră masivă în calea inovației.

„Folosind tehnologia 3D, putem răspunde la noile tendințe, la schimbările economice globale în timp real, practic fără niciun risc.

„Putem adăuga ingrediente noi în oferta noastră în 14 zile și putem crea o nouă linie de produse în mai puțin de o lună de la concept.

„În comparație cu modul tradițional de producție, această nouă metodă este de o mie de ori mai rapidă, iar costul investiției este neglijabil.”

Dovedind viteza cu care Nourished poate inova, compania a adăugat recent probioticul ADM HT-BPL1 la oferta sa. Snover spune că integrarea unor noi ingrediente, cum ar fi acestea, durează aproximativ 20 de zile de la lansare la lansare comercială.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2