248
După cum anunță European Supermarket Magazine, Albalact, Dry Fruits Transilvania, Delaco, FrieslandCampina, Fuchs, Five Continents, Strauss Coffee, Smithfield România, și alți 20 de companii din țară și străinătate, alături de Carrefour, sunt protagonistele ”Tranziției pentru o dietă sănătoasă”.
Parte a strategiei globale
Inițiativa face parte din strategia globală Act for Food a retailerului și marchează a doua ediție a campaniei „Food Transition Weeks”. Campania își propune să promoveze produse mai sănătoase și mai ecologice în magazine și online.
Prima ediție a „Săptămânilor de tranziție alimentară”, în asociere cu opt noi parteneri locali, a avut deja loc, urmând să înceapă o nouă etapă.
Alina Horgea, director al mărcilor proprii și al tranziției alimentare, a declarat: „Ne bucurăm că anul acesta avem o amprentă națională mai puternică prin alăturarea a opt parteneri locali în pașii pe care îi facem în mod constant pentru a trece la o dietă sănătoasă.
„Astfel, oferim clienților produse de la furnizori locali și internaționali, membri ai Pactului de tranziție alimentară, împreună cu gamele noastre de mărci: Carrefour, Carrefour Bio, Drag de România, Sectorul Calității.” Campania se desfășoară în toate magazinele din țară, pe Carrefour.ro și în aplicația Bringo.
Tranziția alimentară
A doua ediție a campaniei va pune accentul pe transparența originii și trasabilitatea procesului de producție a produselor alimentare vândute în magazinele Carrefour care promovează o dietă sănătoasă la prețuri accesibile.
În timpul săptămânilor de tranziție alimentară, consumatorii vor fi introduși la sursa produselor alimentare sănătoase, de la componenta organică la produsele fără aditivi #nimicsuspect și sistemul de clasificare Nutri-Score, printre altele.
Anul trecut, Carrefour a făcut echipă cu 11 mărci din zona alimentară și nealimentară pentru a organiza o campanie dedicată tranziției alimentare în magazinele sale din cele șase țări membre ale pactului: Belgia, Franța, Italia, Polonia, România și Spania.
Anul acesta, Carrefour România a invitat partenerii locali în programul de tranziție la o dietă mai sănătoasă, alături de cele 20 de companii implicate la nivel internațional.